Okkal kérnek 800 millió forintot ezért a régi BMW-ért
A legendás 507-es típusból alig több, mint 250 példány hagyta el a gyártosort.
A legendás 507-es típusból alig több, mint 250 példány hagyta el a gyártosort.
Eladósorba került a világ egyetlen ötajtós Monteverdi Safarija, mely alig használt terepjáró lényegében szalon állapotnak örvend.
Ötödik hónapja szinte változatlan a gazdát cserélő személyautók száma.
Ez a remek kiállású Fiat 124 Special több, mint 50 évvel tekeri vissza az idő kerekét.
Kétütemű füstös időutazásra hív ez a lényegében vadonatúj Trabant 601 S.
A bajor és a cseh autók közül is minden másodiknak volt már valamilyen káreseménye.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben az ezredfordulóra repülhet vissza.
Ebből a B csoportos emlékeket felidéző sportkocsiból alig több mint 200 példány készült a 80-as évek derekán.
Ennek a remek állapotú kétütemű NDK "csodának" alig 230 kilométer az eddigi átlagos éves futásteljesítménye.
Öt és fél évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét ez a filigrán kis német sportkupé, mely éppen új gazdára vár.
Az ötvenesztendős S-osztály egész baráti áron, 5 millió forint alatt cserélhet gazdát.
Egyszerű volt a módszerük, és működött is egy ideig.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.
A kiváló állapotúnak ígérkező limitált szériás bajor sportkupéval eddig kevesebb, mint 55 ezer kilométert tettek meg.
Az erősen limitált szériás sportkupéval az elmúlt közel két évtizedben alig több, mint 17 ezer kilométert tettek meg.
A világbajnok Tommi Mäkinen versenyautójának alapját adó közúti raliautó igen komoly értéket képvisel.
Sok buktatója lehet, ha valaki vakon megbízik a jó vételnek számító német import autókban.