Szinte hihetetlen, de 1800 kilométerrel vár új gazdára ez a 23 éves 5-ös BMW
A szalonállapotú régi 520i-vel az elmúlt több mint két évtizedben évente átlagosan kevesebb, mint 80 kilométert tettek csak meg.
A szalonállapotú régi 520i-vel az elmúlt több mint két évtizedben évente átlagosan kevesebb, mint 80 kilométert tettek csak meg.
Ennek az eladósorba került Mercedesnek a felfelé nyíló ajtók és a biturbó motor adja az igazi fűszerét.
Az átlag magyar autó jócskán elmúlt tízéves, és ritkán ér többet hárommilliónál.
Mesterségesintelligencia-alapú ár-összehasonlító jelent meg, amely eladás és vásárlás előtt is jól jöhet.
A legendás 507-es típusból alig több, mint 250 példány hagyta el a gyártosort.
Eladósorba került a világ egyetlen ötajtós Monteverdi Safarija, mely alig használt terepjáró lényegében szalon állapotnak örvend.
Ötödik hónapja szinte változatlan a gazdát cserélő személyautók száma.
Ez a remek kiállású Fiat 124 Special több, mint 50 évvel tekeri vissza az idő kerekét.
Az erősen megkímélt állapotú W140-es Mercedesre vágyóknak mindenképpen érdemes egy pillantást vetniük erre a "bálnára".
Kétütemű füstös időutazásra hív ez a lényegében vadonatúj Trabant 601 S.
A bajor és a cseh autók közül is minden másodiknak volt már valamilyen káreseménye.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben az ezredfordulóra repülhet vissza.
Ebből a B csoportos emlékeket felidéző sportkocsiból alig több mint 200 példány készült a 80-as évek derekán.
Ennek a remek állapotú kétütemű NDK "csodának" alig 230 kilométer az eddigi átlagos éves futásteljesítménye.
Ebből a Ferrariból szinte harmadannyi készült csak, mint a legendás F40-ből.
Öt és fél évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét ez a filigrán kis német sportkupé, mely éppen új gazdára vár.
A magyarországi használt autók közt az alsó-középkategóriás személyautók, illetve kisautók a legnépszerűbbek.
Az ötvenesztendős S-osztály egész baráti áron, 5 millió forint alatt cserélhet gazdát.
Egyszerű volt a módszerük, és működött is egy ideig.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.